Bij het hebben van een onderneming komen vaak een hoop zaken om de hoek kijken. Elke dag staat in teken van afspraken regelen, problemen oplossen en een van de belangrijkste dingen: contact onderhouden. Een onderneming bestaat vanwege de klanten, dus het tevreden houden van die klanten is heel waardevol. Niet elke onderneming heeft de capaciteit voor het hebben van een klantenservice, dit heeft als gevolg dat er soms niet opgenomen kan worden of dat het contact niet soepel loopt.
Een telefoonservice
Een telefoonservice neemt in feite alle taken op zich die een klantenservice ook zou hebben maar het grote verschil is dat je niet vast zit een bepaalde duur van contracten doordat de service extern is, in plaats van intern. Er is dus geen service binnen het bedrijf, maar een ander bedrijf wat de taken van de klantenservice op zich neemt.
Wanneer kiezen voor een telefoonservice?
Het grootste voordeel van een telefoonservice is dat je nergens aan vast zit. Er is sprake van een abonnement die maandelijks opzegbaar is. Een onderneming die niet geheel afhankelijk is van klantenservice en er daarom ook geen heeft, heeft veel baat bij het inzetten van een telefoonservice wanneer nodig. Bij bizziphone.com is er een garantie op professionaliteit. Door ervaringsdeskundigen hoef je niet meer te zoeken naar een geschikte zzp’er, al deze taken neemt bizziphone over.
Hoe werkt het precies?
Bij bizziphone kun je gebruikmaken van verschillende abonnementen. Er is een live chat, een telefonische bereikbaarheid maar er zijn ook volledige klantenservice pakketten beschikbaar. Afhankelijk van je vraag kun je hiervoor een abonnement afsluiten en wanneer je niet zeker bent van wat er nodig is, kun je altijd terecht voor vragen. Waar een webshop veel baat heeft bij een live chat, kan een winkel juist de telefonische bereikbaarheid goed gebruiken.
Voordeel telefoonsevice
Het grootste voordeel van het gebruik maken van een telefoonservice is niet een specifiek aspect, maar een combinatie van verschillende kenmerken. Het is er prettig wanneer een telefoonservice maandelijks opzegbaar is, maar een voorwaarde moet dan wel zijn dat de kwaliteit goed is. Anders verliest de service zijn waarde. Bij bizziphone zijn de medewerkers zeer professioneel. Ze zijn niet alleen opgeleid maar ook geïnteresseerd en sociaal capabel. Hierdoor voelt het voor de klant alsof degene aan de telefoon ook echt bij het bedrijf werkt. Het is dus niet alleen voordeling omdat de telefoon opgenomen wordt en je het maandelijks op kan zeggen, maar ook omdat je erop kunt vertrouwen dat het op een goede manier gebeurd.